Sasfészek -A nemzeti blog

Az úgynevezett nemzeti oldalról szól ez a blog. A radikális politikai élet szereplői egy helyen. Néha egyéb más közéleti téma s megjelenik. Nézd! Olvasd! Írj kritikát!

Hirdetés

Tereskova

2010.08.18. 14:39 after80

Mért nem csókolozol velem?
Mért nem fogod meg a mellem?
Mért nem, nem, nem, nem, nem, nem?

Morzsás a testem, Abonettet ettem.
Kérlek most ne, ne fogd meg a mellem.
Seperd le a testem, seperd le a testem.

Mért nem? Tűzpiros a ruhám
Mért nem? Illatos a pinám. - a pinám
Ideges az anyám. - az anyám
Aranyos a cicám. - a cicám
A születési hibám, hogy illatos a pinám

Morzsás a testem, Abonettet ettem
Kérlek most ne, ne fogd meg a mellem
Seperd le a testem

Mért nem csókolozol velem?
Mért nem fogod meg a mellem?
Mért? Miért nem, nem?

Morzsás a testem, Abonettet ettem
Kérlek most ne, ne fogd meg a mellem
Seperd le a testem

Mért nem? Tűzpiros a ruhám
Nézz rám. Illatos a pinám. - a pinám
Ideges az anyám. - anyám
Aranyos a cicám. - a cicám
A születési hibám, hogy illatos a pinám

Nézz rám és tépd le a ruhám
Nézz rám és tépd le a ruhám
Nézz rám és tépd le a ruhám
Nézz rám és tépd le a ruhám
Nézz rám és tépd le a ruhám

Nézz rám!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sasfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr522230704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása